147987
   

Καιρός  

   

«Ξύπνα»: Το υπέροχο ελληνικό βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου

Αν μπορούσες να γυρίσεις το χρόνο πίσω, τι θα άλλαζες;

Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από την κυκλοφορία του «Wake Up», όμως το μήνυμα που περνάει είναι πάντα επίκαιρο. Η υπέροχη ταινία μικρού μήκους γυρίστηκε από τον σκηνοθέτη Κώστα Καρύδα στη Θεσσαλονίκη και έχει βραβευτεί στο φεστιβάλ Mofilm του Λονδίνου.

Μην την χάσετε?

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2014

Δελτίο Τύπου

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2014

 Α. Πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων 2014  

Β. Γενικότερος προγραμματισμός για τις διαδικασίες εισαγωγής

Α. Πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων 2014.

α) Στις 21 Μαΐου λήγουν τα μαθήματα του σχολικού έτους 2013-2014 .

β) Οι πανελλαδικές εξετάσεις των υποψηφίων των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄) για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα αρχίσουν την Τετάρτη 28-5-2014, ενώ οι πανελλαδικές εξετάσεις των υποψηφίων των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Α΄) θα αρχίσουν την Πέμπτη 29-05-2014. Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα ξεκινήσουν το Σάββατο 21-6-2014. Η Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) θα διεξαχθεί από 23-6-2014 ως και 4-7-2014. Τέλος, οι επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ θα αρχίσουν την Πέμπτη 19-6-2014.

γ) Οι απολυτήριες εξετάσεις για τα μαθήματα που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας για την Γ΄ τάξη των ημερήσιων και τη Δ΄ τάξη των εσπερινών Γενικών Λυκείων θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 13-6-2014 για όσους θα έχουν συμμετάσχει στις πανελλαδικές και θα διενεργηθούν με βάση το πρόγραμμα που καταρτίζει το κάθε λύκειο χωριστά.

δ) Οι απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄ και Β΄) σε επίπεδο σχολικής μονάδας θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 20-6-2014 και θα διενεργηθούν με βάση το πρόγραμμα που καταρτίζει το κάθε λύκειο χωριστά.

Συνημμένα ανακοινώνεται το πλήρες πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων 2014 και αναλυτικά :

1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2014 ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ (ΓΕΛ)

2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2014 ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄)

3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2014 ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ (ΓΕΛ)

4. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2014 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΕΣ Α΄ & Β΄)

Β. Γενικότερος προγραμματισμός για τις διαδικασίες εισαγωγής

Στις αρχές Μαΐου, όλοι οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, στο Λύκειο στο οποίο υπέβαλαν την Αίτηση-Δήλωση του Φεβρουαρίου, θα αποκτήσουν το δελτίο εξεταζομένου, με το οποίο θα προσέρχονται στο εξεταστικό κέντρο κατά τις ημέρες των εξετάσεων. Στο δελτίο εξεταζομένου θα αναγράφεται και το συγκεκριμένο εξεταστικό κέντρο, στο οποίο θα πρέπει οι υποψήφιοι να προσέρχονται για την εξέταση στα πανελλαδικά μαθήματα ή σε τυχόν ειδικά μαθήματα.

Στα μέσα Ιουνίου, όλοι οι υποψήφιοι για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, στο Λύκειο στο οποίο υπέβαλαν την Αίτηση-Δήλωση του Φεβρουαρίου, θα προσέλθουν για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), για να τον χρησιμοποιήσουν κατά την ηλεκτρονική υποβολή του μηχανογραφικού τους δελτίου.

Η υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων θα γίνει και φέτος ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου, από τα μέσα Ιουνίου ως τις αρχές Ιουλίου. Το έντυπο μηχανογραφικό δελτίο θα έχει ήδη ανακοινωθεί από το Μάιο. Οι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων (χωρίς νέα εξέταση) θα μπορούν να αποκτούν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) σε όποιο Λύκειο τους εξυπηρετεί.

Όσοι από τους μαθητές της τελευταίας τάξης εμπίπτουν στην ειδική κατηγορία των υποψηφίων-πασχόντων από σοβαρές παθήσεις (για εισαγωγή στο 5% των θέσεων εισακτέων), έχουν ήδη πιστοποιηθεί από συγκεκριμένα νοσοκομεία για την πάθησή τους. Οι υποψήφιοι αυτοί εφόσον δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις θα αποκτήσουν ενδοσχολικό απολυτήριο (εκτός αν είναι ήδη απόφοιτοι) και θα υποβάλουν ειδικό μηχανογραφικό δελτίο στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Για όλες τις παραπάνω διαδικασίες οι υποψήφιοι θα ενημερώνονται από τα Λύκειά τους με σχετικές εγκυκλίους. Παράλληλα, ενημερωτικό υλικό, εγκύκλιοι, υποδείγματα κλπ θα αναρτώνται και στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

το αναλυτικό πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων 2014.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο γάλακτος «ΤΡΙΚΚΗ»

DSC00672Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνάσιου Λ.Τ. Φουρνάς στα πλαίσια των μαθημάτων Χημείας και Οικονομίας , επισκέφτηκαν την Τέταρτη 12 Μαρτίου το εργοστάσιο γάλακτος «ΤΡΙΚΚΗ».

«Μόλις φτάσαμε στο εργοστάσιο γάλακτος Τρικάλων «ΤΡΙΚΚΗ» με τις υπεύθυνες καθηγήτριες του προγράμματος του σχολείου μας, κ.Κομματά , κ. Βλαχομήτρου ,o υπεύθυνος του χώρου Ζώνης Παραγωγής κύριος Ευθύμιος Ζάχος μας υποδέχτηκε θερμά και μας προσκάλεσε στον εσωτερικό χώρο του εργοστασίου. Έπειτα μας οδήγησε σε μια αίθουσα από όπου παρατηρήσαμε την παραγωγική διαδικασία στο χώρο παρασκευής του γάλακτος. Στη συνέχεια ο υπεύθυνος μας μίλησε για το εργοστάσιο. Η γαλακτοβιομηχανία ιδρύθηκε το 1960 και από τότε διαθέτει γάλα στην Θεσσαλία, στη Στερεά Ελλάδα και στην Μακεδονία. Είναι συνεταιριστικό εργοστάσιο και ανήκει στην ΕΑΣ Τρικάλων. Συλλέγει 60 τόνους καθημερινά αγελαδινό γάλα από τα Τρίκαλα ,την Καρδίτσα και τη Λάρισα και το Νοέμβριο μαζεύει 5000 τόνους πρόβειο και γίδινο γάλα από μικρές και μεσαίες κτηνοτροφικές μονάδες. Το τμήμα Ζώνης Γάλακτος και το τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου επικοινωνεί καθημερινά με τους παραγώγους, κάνει δειγματοληψίες και εξετάσεις ζώων. Απαιτεί την καλύτερη φροντίδα των ζώων ώστε να παραλαμβάνει άριστης ποιότητας γάλα. Από τη στιγμή που το γάλα συλλέγεται μέχρι να φτάσει στο ποτήρι του καταναλωτή υφίσταται τους εξής έλεγχους και επεξεργασία:

1) αρχικά αφού αρμεχθεί,το γάλα τοποθετείται σε δεξαμενές ψύξεως

2) μετριέται το ph του και γίνεται τεστ αντιβίωσης ώστε να εξασφαλιστεί ότι στα ζώα δεν έχουν χορηγηθεί φάρμακα

3) μεταφέρεται στο εργοστάσιο μπαίνει σε σιλό και προωθείται για παστερίωση.

Παράλληλα γίνονται όλοι οι ποιοτικοί έλεγχοι ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα του γάλακτος. Η παστερίωση πραγματοποιείται στους 72οC για 15?? για να καταστραφούν οι παθογόνοι μικροοργανισμοί. Τέλος γίνεται ομογενοποίηση δηλαδή τα σωματίδια του λίπους σπάζουν και μοιράζονται σε όλο το γάλα για να μην κάνει κρούστα. Εμφιαλώνεται και με ειδικά ψυγεία μεταφέρεται στα σημεία πώλησης.

DSC00324Το Εργοστάσιο Γάλακτος «ΤΡΙΚΚΗ» είναι μια μεσαίου μεγέθους επιχείρηση που απασχολεί μεγάλο αριθμό εργαζομένων διαφόρων ειδικοτήτων. Απασχολεί Τεχνολόγους Τροφίμων, Χημικούς, Λογιστές-Οικονομολόγους, Κτηνίατρους, Γεωπόνους, και φυσικά στηρίζεται από ανειδίκευτο εργατικό δυναμικό. Τα προϊόντα που παράγονται εκτός από το φρέσκο γάλα είναι η φέτα ΠΟΠ από αιγοπρόβειο γάλα , κασέρι ΠΟΠ , γαλοτύρι ΠΟΠ , γιαούρτι πρόβειο και αγελαδινό και ξινόγαλο από άπαχο αγελαδινό γάλα. Μετά το τέλος της ενημέρωσης ξεναγηθήκαμε στα διάφορα τμήματα του εργοστάσιου. Επισκεφθήκαμε το Οικονομικό τμήμα- Λογιστήριο, το τμήμα Marketing-Προώθησης και το τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου-Χημείο. Κατά την αποχώρησή μας από το εργοστάσιο μας πρόσφεραν ένα κουτάκι σοκολατούχο γάλα.

Φεύγοντας συνεχίσαμε την ξενάγησή μας στην όμορφη πόλη των Τρικάλων. Επισκεφτήκαμε το Φρούριο της πόλης, ανεβήκαμε στο ρολόι και θαυμάσαμε τη θεά μέχρι την Καλαμπάκα. Περπατήσαμε στα σοκάκια της παλιάς πόλης (Βαρούσι), περιπλανηθήκαμε στα Μανάβικα και τελειώσαμε τη βόλτα μας στην κεντρική πλατεία της πόλης.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους φρόντισαν να πραγματοποιηθεί αυτή η επίσκεψη.»

Οι μαθήτριες    

α΄ Γυμνάσιου:

Μαρία Τριάντη

Ηλιάνα Οικονόμου

γ΄ Γυμνάσιου:

Αθανασία Τσιρώνη

Β΄ Λυκείου:

Σόφια Σαμαρά

Τη διαδικτυακή φήμη και τα μάτια σου!

Ολοένα και περισσότερες δραστηριότητες των χρηστών του Διαδικτύου κοινοποιούνται online, ?ε αποτέλεσ?α το υλικό που υπάρχει διαθέσι?ο στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, τα ιστολόγια κ.λπ. να ?πορεί να επηρεάσει αυτό που αποκαλού?ε διαδικτυακή φή?η ή αλλιώς «online reputation». Όσο ?εγαλύτερη αλληλεπίδραση έχει ένα άτο?ο σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, τόσο ?εγαλύτερο είναι και το ψηφιακό αποτύπω?ά του. Ιδίως οι έφηβοι που δη?οσιεύουν φωτογραφίες και σχόλια χωρίς δεύτερη σκέψη έρχονται αντι?έτωποι ?ε αρνητικά ψηφιακά αποτυπώ?ατα.

Πώς μπορούμε όμως να επηρεάσουμε και να δημιουργήσουμε ένα θετικό ψηφιακό αποτύπωμα; Δείτε στη θεματική παρουσίαση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και στους οδηγούς που έχει δημιουργήσει ειδικά το Saferinternet.gr. Επίσης, συμβουλευτείτε τον οδηγό από τη Safeline με συμβουλές προστασίας από παράνομη δραστηριότητα στο Facebook

Στο πλαίσιο αυτό, η δράση Ενη?έρωσης Saferinternet.gr δη?ιούργησε ένα νέο φυλλάδιο ?ε τίτλο «Ξέρεις ποια είναι η διαδικτυακή σου φή?η;», το οποίο προτείνει ?ια απλή λίστα 5 βη?άτων ώστε να διαχειριστού?ε και να διατηρήσου?ε τη διαδικτυακή ?ας φή?η ?έσα από την αναζήτηση πληροφοριών για το άτο?ό ?ας online, τον έλεγχο των ρυθ?ίσεων ασφολείας ?ας, την απενεργοποίηση λογαριασ?ών που δεν χρησι?οποιού?ε, την χρήση της κριτικής ?ας σκέψης και τέλος τη δη?ιουργία ενός θετικού ψηφιακού αποτυπώ?ατος.

H διαδικτυακή φήμη λοιπόν είναι οι πληροφορίες που είναι διαθέσιμες "online" παρέχοντας σε άλλους χρήστες μια εικόνα για την επαγγελματική και κυρίως την προσωπική ζωή μας. Μπορεί να θεωρηθεί ως ένα ψηφιακό αποτύπωμα του μονοπατιού ή του ίχνους πληροφοριών που ένα άτομο μπορεί να αφήσει στο διαδίκτυο. Αυτό μπορεί να κυμαίνεται από φωτογραφίες και σχόλια σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ως τα δεδομένα που αποθηκεύονται στον υπολογιστή (cookies) μετά την περιήγηση στο διαδίκτυο. Όπως προλογίσαμε,  όσο μεγαλύτερη αλληλεπίδραση έχει ένα άτομο σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, τόσο μεγαλύτερο είναι και το ψηφιακό αποτύπωμά του.

Όσο περισσότερες δραστηριότητες κοινοποιούνται πλέον διαδικτυακά, οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι το υλικό μπορεί να είναι προσβάσιμο από πολλούς άλλους. Οι περισσότεροι που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σωστά δεν θα πρέπει να ανησυχούν σχετικά με τη διαδικτυακή φήμη τους. Αλλά οι έφηβοι πρέπει να επανεξετάσουν με ποιον τρόπο ανόητα ή επιπόλαια σχόλια, τα οποία πραγματοποιήθηκαν χωρίς δεύτερη σκέψη, θα μπορούσαν ακόμα να είναι διαθέσιμα όταν ενδεχομένως υποβάλλουν αίτηση για μία θέση εργασίας στο μέλλον.

Μία αρνητική διαδικτυακή φήμη όπως προκύπτει από ένα ακατάλληλο σχόλιο ή μία φωτογραφία ενδεχομένως να έχει καταστροφικές συνέπειες. Δείτε λοιπόν την αναθεωρημένη θεματική παρουσίαση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, η οποία απευθύνεται κυρίως σε εφήβους, με αφορμή την 11η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (11/2/2014) τονίζοντας ότι στο Διαδίκτυο ισχύει ότι και στην πραγματική ζωή: όπως έχουμε υποχρεώσεις, έχουμε και δικαιώματα αντίστοιχα. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να την "κατεβάσουν" τοπικά στα συνημμένα αρχεία (μορφή ppt) και συνίσταται για ακροατήριο μαθητών Γυμνασίου ή/και Α' Λυκείου.

Επίσης, με αφορ?ή την πολύ ?εγάλη απήχηση του Facebook στους ανήλικους χρήστες, την αλόγιστη δη?οσίευση προσωπικών δεδο?ένων και φωτογραφιών των ίδιων αλλά και τρίτων στον εν λόγω ιστοχώρο, αλλά και τα πρόσφατα στοιχεία που παρουσίασε η Ελληνική Γρα??ή Καταγγελιών Παράνο?ου Περιεχο?ένου SafeLίne για ραγδαία αύξηση των καταγγελιών που αφορούν στην ιδιωτικότητά ?ας, η δράση Ενη?έρωσης και Επαγρύπνησης Saferinternet.gr παρουσιάζει έναν νέο, ?ίνι οδηγό ασφάλειας, ?ε τίτλο «Facebook Check». Ο οδηγός έχει σαν στόχο να βοηθήσει τους χρήστες της δη?οφιλούς σελίδας κοινωνικής δικτύωσης ώστε να διαχειριστούν το προφίλ τους ορθά και ?ε κριτική σκέψη, καθώς ολοένα και περισσότεροι χρήστες δη?ιουργούν λογαριασ?ό στο Facebook, χωρίς να είναι επαρκώς ενη?ερω?ένοι για τους πιθανούς κινδύνους που ελλοχεύουν σε αυτό. Πιο συγκεκρι?ένα, ο ?ίνι οδηνός δίνει τη δυνατότητα σε όλους ?ας και κυρίως στους ανηλίκους να διαχειριζό?αστε απλά και εύκολα τα εξής: α) τα αιτή?οτα «φιλίας» που λα?βάνου?ε, γνωρίζοντας και τις δυνατότητες αναφοράς και ?πλοκαρίσ?ατος, β) ποιος ?πορεί να δει τις κοινοποιήσεις ?ας, γ) πώς να διατηρού?ε τον έλεγχο των δη?οσιεύεσεών ?ας, δ) πώς να διαχειριζό?αστε τις λίστες των «φίλων» ?ας και ε) πώς ?πορού?ε να απενεργοποιήσου?ε και να «κλείσου?ε» το λογαριασ?ό ?ας.

Ο οδηγός και το φυλλάδιο είναι αναρτη?ένα στη διαδικτυακή διεύθυνση του Saferinternet.gr

Πηγή: Δράση Ενη?έρωσης Saferinternet.gr

Η συγκλονιστική καμπάνια για το «sexting» και το bullying που πρέπει να δουν όλοι οι γονείς (βίντεο)

Το βίντεο που θα παρακολουθήσετε, δημιουργήθηκε από το Online Κέντρο Προστασίας Παιδικής Εκμετάλλευσης και διδάσκει σε παιδιά από 14 έως 18 ετών τους κινδύνους του sexting αλλά και του διαδυκτιακού bullying.

Το sexting είναι η ονομασία που έχει δωθεί για την ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων με σεξουαλικό περιεχόμενο ή ανταλλαγή γυμνών φωτογραφιών. Είναι ένα μεγάλο θέμα που απασχολεί τους γονείς καθώς δυσκολεύονται να εξηγήσουν στα παιδιά τους ποιοι είναι οι κίνδυνοι που μπορεί να αντιμετωπίσουν, αν στείλουν μια γυμνή τους φωτογραφία ή προσωπικό σεξουαλικό τους περιεχόμενο, σε κάποιον άλλον.

Το 2009, ένα κορίτσι 18 ετών, η Τζέσικα, αυτοκτόνησε όταν το πρώην αγόρι της άρχισε να δείχνει σε όλο το σχολείο φωτογραφίες που του είχε στείλει στις οποίες ήταν γυμνή. Οι συμμαθητές της άρχισαν να την ενοχλούν σε σημείο που το κορίτσι έπαθε κατάθλιψη και φοβόταν να πάει μέχρι την τάξη της. Πολλές φορές ομάδες παιδιών της είχαν επιτεθεί και την χτυπούσαν. Με το που έφτανε στο σχολείο όλοι έλεγαν: "Να το κορίτσι που έστειλε τις γυμνές φωτογραφίες! Είναι μια πόρνη!"

Το βίντεο αυτό που έχει σκοπό να βοηθήσει τους νέους, έχει ήδη ληφθεί από κάποια σχολεία που θέλουν να προβάλουν το 10λεπτό αλλά σημαντικό αυτό βιντεάκι, με την ονομασία EXPOSED που περιγράφει την κατάσταση που περίπου πέρασε και η Τζέσικα... Η συνέπεια είναι φυσικά τρομακτική...

Δείτε και εσείς το βίντεο που ακολουθεί και μοιραστείτε το με τα παιδιά σας αλλά και με τους γύρω σας. 

 


Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕ?Ν 

 

Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευ?άτων 

Κ Α Λ Ε Ι 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευ?άτων, σε σύ?πραξη ?ε το ΙΤΥΕ ?ΙΟΦΑΝΤΟΣ, να υποβάλλει προτάσεις 

1. για την πράξη «Τράπεζα Θε?άτων ?ιαβαθ?ισ?ένης ?υσκολίας για την ?ευτεροβάθ?ια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο ?ΕΠΑΛ)», για την κατηγορία πράξης «Εξορθολογισ?ός προγρ/των σπουδών και εκπ/κου υλικού στην Α΄θ?ια και Β΄θ?ια Εκπ/ση», ?ε κωδικό: 01.72.11.07, προκει?ένου να ενταχθούν και χρη?ατοδοτηθούν στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 1: «Αναβάθ?ιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσω?άτωσης στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης» του Επιχειρησιακού Προγρά??ατος. 

2. για την πράξη «Τράπεζα Θε?άτων ?ιαβαθ?ισ?ένης ?υσκολίας για την ?ευτεροβάθ?ια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο ?ΕΠΑΛ))», για την κατηγορία πράξης «Εξορθολογισ?ός προγρ/των σπουδών και εκπ/κου υλικού στην Α΄θ?ια και Β΄θ?ια Εκπ/ση», ?ε κωδικό: 02.72.11.07, προκει?ένου να ενταχθούν και χρη?ατοδοτηθούν στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 2: «Αναβάθ?ιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσω?άτωσης στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου» του Επιχειρησιακού Προγρά??ατος. 

3. για την πράξη «Τράπεζα Θε?άτων ?ιαβαθ?ισ?ένης ?υσκολίας για την ?ευτεροβάθ?ια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο ?ΕΠΑΛ)», για την κατηγορία πράξης «Εξορθολογισ?ός προγρ/των σπουδών και εκπ/κου υλικού στην Α΄θ?ια και Β΄θ?ια Εκπ/ση», ?ε κωδικό: 03.72.11.07, προκει?ένου να ενταχθούν και χρη?ατοδοτηθούν στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 3: «Αναβάθ?ιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσω?άτωσης στις 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου» του Επιχειρησιακού Προγρά??ατος. 

1. ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΤΟΧΟΙ, ?ΕΙΚΤΕΣ 

1.1 Οι προτάσεις που θα υποβληθούν θα πρέπει να ε?πίπτουν στις ακόλουθες θε?ατικές προτεραιότητες και κατηγορίες πράξεων και οικονο?ική δραστηριότητα ανά Άξονα Προτεραιότητας. 

Καθορισμός εξεταστέας ύλης στην Α τάξη Ημερησίου και Α και Β τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013-2014

Έχοντας υπόψη: 
1. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 3 και της περ. ι της παρ. 2 του άρθρου 42 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις». 
2. Την με αρ. 7/10-02-2014 πράξη του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. 
3. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (Α΄ 98). 
4. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού. 
Αποφασίζουμε 
Ορίζουμε την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Α΄ τάξης Ημερησίου και των Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013-2014 ως εξής: 
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ 
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία 
Στην εξεταστέα ύλη της Α΄ Τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ περιλαμβάνεται: 
α) η ύλη του Εγχειριδίου Γλωσσικής Διδασκαλίας της Α΄ Λυκείου των Ν. Μήτση, Ειρ. Ζαμάρου, Ι. Παπανδρέου? 
β) η παρακάτω ύλη από το εγχειρίδιο Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι (Ξενοφών, Θουκυδίδης) των Κ. Διαλησμά, Α. Δρουκόπουλου, Ε. Κουτρουμπέλη, Γ. Χρυσάφη: 
1. Εισαγωγή 
α) Κεφάλαια Β΄ (Θουκυδίδης Ολόρου Αλιμούσιος) και Γ΄ (Ξενοφών Γρύλλου Ερχιεύς), (σελίδες 18-28 και 29-33 αντίστοιχα). 
 
 

Περισσότερα Άρθρα...

  1. ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
  2. Δωρεάν διαδικτυακή διδασκαλία του μαθήματος "Ο Αρχαίος Έλληνας Ήρωας" από το Πανεπιστήμιο Harvard
  3. Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
  4. Βελτίωση της προστασίας των Ευρωπαίων όσον αφορά το κατέβασμα παιχνιδιών, βιβλίων, βίντεο και μουσικής
  5. El empleo- The employment- Η δουλειά
  6. Μετατάξεις εκπ/κών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικές θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ. σύμφωνα με την αριθμ. 111967/Δ2/13-08-2013 (ΦΕΚ 1977 τ.Β?) Υ.Α.
  7. Αναδιατύπωση του Σχεδίου Νόμου για το Λύκειο και τα ΕΠΑ.Λ.
  8. Η εγκύκλιος για τις μετατάξεις των πλεοναζόντων καθηγητών
  9. Οι βασικές αλλαγές του νομοσχεδίου για το νέο Λύκειο
  10. Το Νομοσχέδιο για το Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο
  11. Αλλάζει το ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων από το Σεπτέμβριο
  12. Οι προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο: Αναλυτικά τα μαθήματα και οι ώρες διδασκαλίας
  13. Η ιστορία του μηδενικού που έγινε σημαντικό
  14. Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού
  15. ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΠΟ ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ΣΕ ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2013-2014

Υποκατηγορίες

   
   
Παρασκευή
3
Μαΐου
2024
Μεγάλη Παρασκευή, Άγια Πάθη, Τιμοθέου και Μαύρας μαρτύρων, Ξενίας μάρτυρος, Πέτρου Αργους
   

schgr

kpg

digital school1

edutv

e-yliko2

eyridiki

diasfalisi poiotitas dvm

eudoxos

kentra metalykeiakhs ekpaideyshs

ethniko plaisio prosontwn

pistopoiisi ellin2

eye

   

 

study4exam banner

   
© Ανάπτυξη σελίδας: Θεμελής Σωτήρης - Εκπαιδευτικός ΠΕ19