148000
   

Καιρός  

   

Το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2015 -2016 (Ανακοινοποίηση)

Για το ΝΕΟ Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

Διδασκόμενα Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΧΑΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

Διδασκόμενα Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)

Διδασκόμενα Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΑΟΘ (Αρχές Οικονομικής Θεωρίας)
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

Εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Τα Επιστημονικά πεδία ορίζονται ως εξής:
1ο Επιστημονικό πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Σπουδές)
2ο Επιστημονικό πεδίο (Τεχνολογικές και Θετικές Σπουδές)
3ο Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Υγείας και Ζωής)
4ο Επιστημονικό πεδίο (Παιδαγωγικές Σπουδές)
5ο Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής)

Με υπουργική απόφαση θα καταταχθούν τα Τμήματα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ στα παραπάνω Επιστημονικά Πεδία.

Με 4 μαθήματα έχεις πρόσβαση σε 1 Επιστημονικό Πεδίο και με 5 σε 2 Επιστημονικά Πεδία.

opas

opthet

opoikplir

neo-lykeio2-sy-ee

pe2016-ygeias-epekp

Καλοδήμος Δ. Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμίας

© 2015, didefth.gr. Υπενθύμιση: Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της didefth.gr

Επιστροφή στα θρανία με ασφάλεια από online απειλές

security_title

Το τέλος των καλοκαιρινών διακοπών πλησιάζει σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Σύντομα τα παιδιά θα αφήσουν τις παραλίες για να επιστρέψουν μπροστά από τους υπολογιστές τους και να αρχίσουν να χρησιμοποιούν ξανά εργαλεία όπως tablet και smartphone προκειμένου να προετοιμάσουν τις εργασίες τους. Στην πραγματικότητα, εκτός από μια μεγάλη ποικιλία χρήσιμων εκπαιδευτικών υλικών, τα παιδιά μπορούν εύκολα να συναντήσουν και ανεπιθύμητο περιεχόμενο στο διαδίκτυο, όπως πορνογραφία, βία και ιστοσελίδες που εστιάζουν στη χρήση ναρκωτικών ή ακόμα και στην αυτοκτονία.

Γι αυτό το λόγο, οι γονείς πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην online δραστηριότητα των παιδιών τους. Οι ειδικοί της Kaspersky Lab συμβουλεύουν στους γονείς που θέλουν να προστατεύσουν τα παιδιά τους στον κυβερνοχώρο:

Περιορίστε το χρόνο που ξοδεύουν τα παιδιά στο Ίντερνετ

Τα παιδιά είναι καλό να περνούν κάποιο χρόνο στο διαδίκτυο, ψάχνοντας εκπαιδευτικές πληροφορίες, παίζοντας παιχνίδια ή ακόμα και συνομιλώντας με τους φίλους τους στο Facebook. Ωστόσο, όλοι θα συμφωνήσουν ότι τα περισσότερα παιδιά μάλλον ξοδεύουν υπερβολικά πολλές ώρες online. Γι? αυτό χρειάζεται οι γονείς να υιοθετήσουν αυστηρούς κανόνες σχετικά με το χρόνο που περνούν τα παιδιά μπροστά από έναν υπολογιστή. Πριν ορίσουν αυτούς τους νέους κανόνες, οι γονείς θα πρέπει να φροντίσουν να κάνουν μια ειλικρινή συζήτηση με το παιδί τους, εξηγώντας γιατί αυτά τα όρια είναι σημαντικά. Διαφορετικά, μπορεί να φανούν σαν μια αυθαίρετη τιμωρία, δημιουργώντας προβλήματα στη σχέση των γονιών με τα παιδιά τους.

Περισσότερα...

Η ταινία των μαθητών κατά του Ρατσισμού που πήρε το 1ο βραβείο

Το βραβείο καλύτερης ταινίας Γυμνασίων-Λυκείων στο 1ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας, για την ταινία με τίτλο «RESTART».

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συντελεστές αυτής της προσπάθειας και ιδιαίτερα στα παιδιά.

Η ταινία, μαζί με άλλες 39, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσης του εγκεκριμένου από το Υπουργείο Παιδείας, Εκπαιδευτικού προγράμματος ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ; με σχολεία της Ελλάδας.

 

Μια ταινία γυρισμένη από παιδιά λυκείου που έχει σαν θέμα το ρατσισμό στα σχολεία.

 

Πανελλήνιες 2014

Γ΄ Γενικού Λυκείου (Ημερήσια) Πηγή:Ορόσημο

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΧΗΜΕΙΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝ. ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΧΗΜΕΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων

Είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής τα ερωτήματα που θα συμπεριληφθούν στην Τράπεζα Θεμάτων (Τ.Θ.) για τις προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών της Α΄ λυκείου που ξεκινούν την Πέμπτη.

 

Τα θέματα θα είναι από 250 έως 500 ανά μάθημα

Τα θέματα που έχουν συμπεριληφθεί στην Τ.Θ. θα κυμαίνονται από 250 έως 500 ανά μάθημα και τόσο οι μαθητές όσο και οι καθηγητές θα έχουν τη δυνατότητα να τα μελετήσουν από σήμερα. Σημειώνεται ότι το 50% των θεμάτων στα οποία θα διαγωνιστούν οι μαθητές της Α΄ λυκείου στις προαγωγικές θα επιλεχθούν με κλήρωση από την Τ.Θ. Και τα υπόλοιπα από τους καθηγητές του σχολείου.

 

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (495)

Νέα Ελληνική Γλώσσα (170)

Νέα Ελληνική Λογοτεχνία (210)

Ιστορία (209)

Άλγεβρα (294)

Γεωμετρία (375)

Φυσική (261)

Χημεία (358)

Βιολογία (200)

Θρησκευτικά (302)

Πολιτική Παιδεία (631)

Αγγλικά (172)

Γαλλικά (320)

Γερμανικά (140)

Ηλεκτρονική περιήγηση στην Ευρυτανία

Στο πλαίσιο του Project της Β Λυκείου Φουρνάς Ευρυτανίας οι μαθητές Σαμαρά Σοφία και Παπουτσόπουλος  Δημήτρης  με τη βοήθεια του καθηγητή πληροφορικής Θεμελή Σωτήριου ΠΕ19 δημιούργησαν τον ιστότοπο http://e-eyrytania.blogspot.gr .
 
Τα βασικά στάδια που έπρεπε να μελετηθούν ήταν:

1.       Γνωριμία των μαθητών με τα πολιτιστικά και γεωγραφικά στοιχεία του τόπου τους.

  •         Πληροφορίες για τις πόλεις και τα χωριά της Ευρυτανίας.
  •         Πληροφορίες για τα αξιοθέατα της Ευρυτανίας.
  •         Πληροφορίες για τους τρόπους ψυχαγωγίας στην Ευρυτανία.
  •         Παραδόσεις της Ευρυτανίας (Χοροί, φαγητά, έθιμα κ.α.) .


2.       Ανάπτυξη δεξιοτήτων και η εμπέδωση χρήσης και προγραμματισμού περιβάλλοντος δημιουργίας δικτυακού τόπου.

  •         Δημιουργία λογαριασμού στο google.
  •         Δημιουργία δικτυακού τόπου.
 
Ορισμένα από τα βήματα που ακολουθήθηκαν είναι:
  •         Ωρίμανση του θέματος.
  •         Κατάθεση προτάσεων, ανταλλαγή απόψεων, προγραμματισμός.
  •         Αναζήτηση απ' όλες τις πηγές πληροφοριών και υλικού.
  •         Επικοινωνία και συνεργασία με τα γενικά αρχεία του κράτους.
  •         Συνεργασία με καθηγητές σχετικών μαθημάτων για συσχέτιση δράσεων.
  •         Επιλογή υλικού και δημιουργία δικτυακού τόπου.
  •         Παρουσίαση στη σχολική κοινότητα και δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο. 
 

Ελπίζουμε να βρείτε ενδιαφέρον και κατατοπιστικό το συγκεκριμένο δικτυακό τόπο που εμπλουτίσαμε με όσο περισσότερα στοιχεία μπορέσαμε που αφορούν τον τόπο μας.
 
 
Σαμαρά Σοφία
Παπουτσόπουλος Δημήτρης

Περισσότερα Άρθρα...

  1. «Ξύπνα»: Το υπέροχο ελληνικό βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
  2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2014
  3. Εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο γάλακτος «ΤΡΙΚΚΗ»
  4. Τη διαδικτυακή φήμη και τα μάτια σου!
  5. Η συγκλονιστική καμπάνια για το «sexting» και το bullying που πρέπει να δουν όλοι οι γονείς (βίντεο)
  6. Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  7. Καθορισμός εξεταστέας ύλης στην Α τάξη Ημερησίου και Α και Β τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013-2014
  8. ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
  9. Δωρεάν διαδικτυακή διδασκαλία του μαθήματος "Ο Αρχαίος Έλληνας Ήρωας" από το Πανεπιστήμιο Harvard
  10. Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
  11. Βελτίωση της προστασίας των Ευρωπαίων όσον αφορά το κατέβασμα παιχνιδιών, βιβλίων, βίντεο και μουσικής
  12. El empleo- The employment- Η δουλειά
  13. Μετατάξεις εκπ/κών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικές θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ. σύμφωνα με την αριθμ. 111967/Δ2/13-08-2013 (ΦΕΚ 1977 τ.Β?) Υ.Α.
  14. Αναδιατύπωση του Σχεδίου Νόμου για το Λύκειο και τα ΕΠΑ.Λ.
  15. Η εγκύκλιος για τις μετατάξεις των πλεοναζόντων καθηγητών

Υποκατηγορίες

   
   
Παρασκευή
3
Μαΐου
2024
Μεγάλη Παρασκευή, Άγια Πάθη, Τιμοθέου και Μαύρας μαρτύρων, Ξενίας μάρτυρος, Πέτρου Αργους
   

schgr

kpg

digital school1

edutv

e-yliko2

eyridiki

diasfalisi poiotitas dvm

eudoxos

kentra metalykeiakhs ekpaideyshs

ethniko plaisio prosontwn

pistopoiisi ellin2

eye

   

 

study4exam banner

   
© Ανάπτυξη σελίδας: Θεμελής Σωτήρης - Εκπαιδευτικός ΠΕ19